"Sunt lucruri care nu vrem să se întâmple dar trebuie să le acceptăm, sunt lucruri pe care nu vrem să le știm dar tebuie să le învățăm, si oameni fără de care nu putem trăi dar trebuie să le dăm drumul." (Autor necunoscut)

13 iul. 2016

Miercurea fără cuvinte

    
  Campania publicitară Innocence en Danger încearcă prin aceste reprezentări să atragă atenţia asupra pericolului la care sunt expuşi copiii atunci când comunică online cu persoane necunoscute.



Recomandare Nu este un concurs, este doar blogging interactiv! Dacă doreşti să participi , Călin Hera îţi dă mai multe detalii!.

7 comentarii:

  1. Interesanta prezentarea ta !
    Cu admiratie,Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, parintii trebuie sa ia masuri spre binele copiilor lor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Oare prin acest gen de imagini chiar se constientizeaza pericolul?
    Mereu ma intreb. Dar nu sunt chiar sigura de eficienta lor...
    Happy WW, draga Iulisa!

    RăspundețiȘtergere
  4. Este bine sa se faca astfel de campanii.

    RăspundețiȘtergere
  5. Interesanta abordare.
    Campaniile exista, parintii - cei mai multi - se straduiesc, dar copiii (cei mai multi) se cred mai presus de pericole. :(

    RăspundețiȘtergere
  6. O campanie binevenită. Alături de alte acțiuni de acest gen, poate că se va reuși conștientizarea copiilor.

    RăspundețiȘtergere