"Sunt lucruri care nu vrem să se întâmple dar trebuie să le acceptăm, sunt lucruri pe care nu vrem să le știm dar tebuie să le învățăm, si oameni fără de care nu putem trăi dar trebuie să le dăm drumul." (Autor necunoscut)

26 iul. 2015

Clubul cinefililor

Sinopsis A Little Chaos

În 1682, Sabine De Barra (Kate Winslet), artistă peisagistă talentată primește o invitație neașteptată: este chemată la curtea regelui Ludovic al XIV-lea (Alan Rickman), unde urmează să se facă selecția pentru cel care avea să amenajeze grădinile principale ale noului palat al regelui Soare de la Versailles. Impresionat de ideile lui Sabine, renumitul artist peisagist André Le Notre (Matthias Schoenaerts) o alege pe aceasta, deși era femeie, în detrimentul altor candidați. Sub presiunea timpului, ea își trasează propriul ritm, iar Le Notre ajunge să aprecieze “micul haos” care se declanșează odată cu angajarea acesteia.



 filmul are o poveste frumoasa despre bunatate si profesionalism, intelepciune si superficialitate.



 Filmul poate fi vizionat online aici
Vizionare placuta!






Recomandare In Clubul cinefililor este binevenit oricine are placerea de a scrie cateva randuri despre un film sau un serial recent vazut.
 Mai multe amanunte le gasiti la CARMEN

4 comentarii:

  1. Am facut click pe "aici" (unde poate fi vizionat filmul) dar ma duce la contul google, cand nu sunt conectata, si la "tabloul de bord" al blogului meu, cand sunt. :)
    Nu-i bai! Gasesc filmul, pentru a salva linkul, sa vad filmul cand "prind" ceva timp. :).
    Seara frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  2. gata, am notat! O iubesc pe Kate Winslet, pana acum mi-au placut toate filmele in care a jucat! (imi place la nebunie si What If - melodia interpretata de ea ♥)
    Multumesc! Un start bun in noua saptamana!

    RăspundețiȘtergere
  3. Am vazut filmul si mi-a placut! :)
    Multumesc.

    RăspundețiȘtergere