"Sunt lucruri care nu vrem să se întâmple dar trebuie să le acceptăm, sunt lucruri pe care nu vrem să le știm dar tebuie să le învățăm, si oameni fără de care nu putem trăi dar trebuie să le dăm drumul." (Autor necunoscut)

7 iun. 2014

Savori intelectuale



· Unii trăiesc gratis, alţii degeaba.
· Dacă într-o vorba îndeşi mai mult decât încape, devine vorbă goală.
· De ce prostul e mărginit, când prostia e nemărginită?
· Bănuitorul se trezeşte înaintea ceasului deşteptător, că să-l controleze dacă sună exact.
· În fiecare zi de primăvară când vin rândunelele, pesimistul fredonează "vezi rândunelele se duc".
· Caloriferul stins e mai rece decât frigiderul în funcţiune.
· Dragostea.. Bătăi de inima pentru dureri de cap. Sentimentul care vine în galop şi dispare în vârful picioarelor.
· Femeile nu înşeală, compară.
· Lanţurile au redactat definiţia libertăţii.
· De ce au militarii acte de stare civilă?
· Fost primar, fost prefect, fost senator, fost ministru, conu Mişu a fost numai un fost.
· Marele cusur al femeilor este că te iubesc, totdeauna, când ai altceva de făcut.
· Nu sunt sensibil la frig. Chiar şi gerul mă lasă rece.
· E frumos să fii bun, dar trebuie să fii şi bun la ceva.
· Numai după invidia altora îţi dai seama de propria ta valoare.
· Plictiseală lungeşte ziua şi scurtează viaţă.
· Plantă care provoacă insomnii unora: laurii altora.
· Minciună premeditată nu mai e chestiune de fantezie, ci de caracter.
· Adevăraţii cai de cursa nu aleargă pentru premii, ci numai că să-şi pună sângele în mişcare.
· Gloria, când moare, nu face testament în favoarea nimănui.
· În ziua victoriei, nu uită să-ţi aminteşti şi de înfrângerile anterioare.
· Nu gloria este efemeră, ci numai cei ce o au.
· Amintirile sunt asemenea cărţilor din biblioteca ta. Cauţi câte una, când nu mai ai nimic nou de citit.
· N-am cerut vieţii nimic. Tot ce am avut, i-am smuls. Şi tot ce n-am avut, mi-a furat.
· Cu vremea să mergi în pas, nu la pas.
· Una e să crezi şi altă e să fii credul.
· Una e să ceri, altă să cerşeşti şi cu totul altceva să revendici.
· Amabilitatea adevărată trebuie să fie, în primul rând, o chestiune de caracter şi apoi una de educaţie.
· Nu plânge fără motiv. Şi mai ales, nu plânge când ai motive.
· Când ţi se cuvine ceva, să nu ceri. Pretinde.
· Viitorul unui om, că şi al unei lumi, se construieşte, nu se visează.
· Te-ai întrebat vreodată, câte mâini au făcut pâinea, pe care, cu una singură, o duci la gură?
· Fără mâna omului, omenirea ar fi trăit în patru labe.
· Bănuiala e serviciul de spionaj al oamenilor neînarmaţi pentru viaţă.
· Suntem chit, tinere confrate. Dumneata nu mă cunoşti şi eu nu te recunosc.
· Poţi să fii într-o ureche şi totuşi foarte serios la treaba: dacă eşti ac.
· Noaptea, viteză gândului circulă în "ani-întuneric".
· Şi dacă ai chelit, ce? Parcă pe lumea asta nu sunt şi vulturi pleşuvi?
· Focul sacru nu se aprinde cu chibrituri.
· Numai covoarele se nasc, că să fie călcate în picioare.


. Tudor Muşatescu


Cuvinte intelepte (Wise words)

More PowerPoint presentations from Adriana Nastase

3 comentarii:

  1. Foarte savuroase toate! Deci femeile nu inseala, compara :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie mi-au placut!
    Adaug si eu una care-mi place si pe care am citit-o pe blogul lui Vasile Dumitru "De vorba cu mine": "Am noroc la ghinion si sunt bun la rele!" :-))
    Numai bine, Iulisa!

    RăspundețiȘtergere