"Sunt lucruri care nu vrem să se întâmple dar trebuie să le acceptăm, sunt lucruri pe care nu vrem să le știm dar tebuie să le învățăm, si oameni fără de care nu putem trăi dar trebuie să le dăm drumul." (Autor necunoscut)

6 aug. 2013

.•♫• Meloman pentru o zi .•♫•





 “Muzica este o izbucnire a sufletului.”







.

Recomandare
Daca doresti sa participi ,publica pe blogul tau,o melodie  preferata de care tocmai ti-ai amintit si vrei  sa o impartasesti cu noi si inscrie articolul la "Meloman pentru o zi"!

8 comentarii:

  1. Foarte frumoasă melodia asta! Cam așa îmi plac mie vocile bărbaților. Asta seamănă puțin cu vocea lui Bryan Adams. Minunat cântăreț mai e și Michale Bolton!
    Te pup, IULISA! O zi minunată să ai!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce melodie frumoasă! Un mare artist!

    O zi frumoasă, dragă Iulisa! :-)

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumoasă alegere, Iulisa! O zi la fel de frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mmm, da, mesajul versurilor n-are cum sa-mi placa :)) dar melodia compenseaza!

    Zi faina iti doresc, Iulisa!
    Ilda
    Lavender Thouhgts

    RăspundețiȘtergere
  5. Incantatoare voce :) ..cate amintiri poarta.
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce sa zic?E unul din preferatii mei si-l ascult cu mare placere.Toate bune!

    RăspundețiȘtergere
  7. Un cantaret si un compozitor cu totul special, imi place mult MB.

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce imi place Michael Bolton.... are niste melodii superbe, de dragoste, o voce incredibila, putin ragusita - forte sexy ... Nici nu ai cum sa nu-ti placa! Faina alegere

    RăspundețiȘtergere