"Sunt lucruri care nu vrem să se întâmple dar trebuie să le acceptăm, sunt lucruri pe care nu vrem să le știm dar tebuie să le învățăm, si oameni fără de care nu putem trăi dar trebuie să le dăm drumul." (Autor necunoscut)

31 aug. 2012

Reflexii în Oglinda


Clipa ce picură în sufletul nostru un strop de fericire face ca lumea să zâmbească din nou.
Marius Torok

Recomandare
Dacă vrei să faci cunoscută si altora această provocare, crează pe blogul tău un link spre "Reflexii In Oglinda ", provocare adresată tuturor de SoriN

9 comentarii:

  1. de aceea sunt atat de iubite oglinzile, pentru ca ne intorc intotdeauna zambetul...foarte sugestiva poza

    RăspundețiȘtergere
  2. Deosebita fotografia si foarte buna ideea !! Si da, este sugestiva...

    RăspundețiȘtergere
  3. Bună IULISA!
    Superbă cana,îmi place mult galbenul!
    Un weekend de vis scumpo!
    Cu mult drag te îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
  4. O cana plina de optimism si voie buna! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Toamna ne aduce cele mai proaspete si mai inedite miresme, menite sa ne bucure sufletul!
    O seara frunoasa!

    RăspundețiȘtergere
  6. zâmbet dublu :)) si veselie maxima, pentru un minunat weekend!

    RăspundețiȘtergere
  7. tonice cuvinte...imaginea face toti banii :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce imagine frumoasă! Un zâmbet care se reflectă în ...alt zâmbet. O zi cât mai frumoasă, Iulisa! :-)

    RăspundețiȘtergere
  9. Mie imi place blogul tau, (la care am ajuns de la blogul lui Mircea Vladut), din cauza pozei cu caii. Sunt de acord si cu citatul de mai sus, dar, deoarece habar nu aveam cine e M Torok, a trebuit sa dau Google, ca mie chiar daca imi place un citat sunt mereu curios sa vad cine l-a zis si de ce. Am aflat ca e comunicator politic, relatia mea cu persoanele de sex feminin este chiar ff politica, tocmai aveam una in gand azi dimineata la sculare, (o persoana ierarhic superior mie), asa ca pe undeva devine clar de ce am fost de acord cu citatul ! Mi-am formulat totodata o parere buna despre el din punct de vedere profesional, si ea a depins de faptul ca a stiut sa-mi comunice intr-un fel cu care sa fiu de acord dar si sa mi se potriveasca mie, pt ca asa si altii or zice chestii cu care pot fi de acord, dar daca le zic intr-un fel ininteligibil pt mine, sau alaturate unei poze care zice altceva, de ex, "buy ecstasy !" (un drog ilegal ffffff daunator pt oameni), sau daca in dimineata respectiv nu am chef de politica, atunci nu o sa mai zic ca sunt competenti in meseria lor. Ma rog, nu prea am eu chef de politica in general, insa azi fiind luni dimineata si trebuind sa plec la serviciu, trebuie sa imi fac chef si pt asa ceva, deci in final articolul tau m-a ajutat ! (Chiar daca nu ai inteles nimic din comentariul meu...eu personal NU am talent de comunicator public, in nici un caz prin cuvinte.)

    RăspundețiȘtergere