"Sunt lucruri care nu vrem să se întâmple dar trebuie să le acceptăm, sunt lucruri pe care nu vrem să le știm dar tebuie să le învățăm, si oameni fără de care nu putem trăi dar trebuie să le dăm drumul." (Autor necunoscut)

6 iun. 2011

PENTRU PRIETENI




Recomand cu placere
SoriN Costin Comba , Lillee , AndreiraduM , CarmenTeo Negură , Alice Georgiana ,  Angi , Se-cret INCERTITUDINI , Lumi ROTu26dorSoriN 2  Alina (pauza de ceai)  , Alessia , Irina Comba , Alicee ,  Cella , Minoki , Elena , Pandhora , EscuDan ,   Cristi Rârâitu' , Mara , Pinka  , Cârlionţi de gânduri Nicu , Fly2sky , Robert  , Zamfir de Turda, ,  Nima  ,Lunapatrata, Bianca Dobrescu ,Sophie, aA, abbilbal, Florinapacuraru



Vă doresc  să aveti  un început de săptămână minunat, cu forţe proasepete și gânduri bune care să vă însoțească toată săptămân

  si aici

 

14 comentarii:

  1. O saptamana minunata sa ai si cum imi place mie sa spun, multe motive sa zambesti

    RăspundețiȘtergere
  2. O saptamana,linistita,cu forte proaspete(dupa weekend),si dorinta de a birui in tot ceea ce faci.Numai bine

    RăspundețiȘtergere
  3. MulȚumesc IULISA!
    îți doresc și ție o săptămână minunată,cu lucruri plăcute și zâmbete pe tot parcursul!

    RăspundețiȘtergere
  4. O saptamana minunata si linistita sa ai! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. :))) pupăcim, cu mult drag
    să nu uităm şi, mai ales, să nu 'rupem'(inima)trandafirii

    RăspundețiȘtergere
  6. Bună scumpo și mulțumesc!
    O săptămână superbă îți doresc!
    Cu mare drag te îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc pentru recomandare si urare. O saptamana linistita iti doresc si tie!

    RăspundețiȘtergere
  8. Saru`mana! Numai bine iti doresc saptamana aceasta!

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc frumos. O saptamana minunata si tie!!! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Pentru ca eu am ajuns mai tarziu, iti doresc sa fii sanatoasa si saptamana viitoare sa fie mai buna decat cea in curs.

    RăspundețiȘtergere
  11. la mijlocul saptamanii apar si eu sa va urez toate bune si mai bune ca pana acum. Oricum, saptamana trebuie sa fie de top, nu-i asa?

    RăspundețiȘtergere
  12. :)
    am aterizat cam...tarziu! Cateva petale am mai gasit si eu.
    Sarut'mana!
    Las la portita... rochita randunicii (convolvulus arvensis)!

    RăspundețiȘtergere