"Sunt lucruri care nu vrem să se întâmple dar trebuie să le acceptăm, sunt lucruri pe care nu vrem să le știm dar tebuie să le învățăm, si oameni fără de care nu putem trăi dar trebuie să le dăm drumul." (Autor necunoscut)

27 apr. 2011

MIERCUREA FARA CUVINTE

Fântâna Care te Lasa Fără Cuvinte...Prin cuvinte



Fantana arteziana construita în Fukuoka care, prin caderea apei formeaza imagini și cuvinte.
continuarea la CARMEN

21 de comentarii:

  1. Săru'mâna Carmen !

    Uimitor !!
    Nu am ştiut de ea , este prima dată când o văd . Japonezii uimesc în toate domeniile !

    RăspundețiȘtergere
  2. superb; doamne ce au putut sa faca!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte interesant! am ramas surprins.

    RăspundețiȘtergere
  4. Bună seara SoriN, e ceva nou si pentru mine

    RăspundețiȘtergere
  5. Sophie: Ai dreptate e incredibilă aceasta realizare.

    RăspundețiȘtergere
  6. tu26dor ; Mi-ar place sa avem si la noi asa ceva

    RăspundețiȘtergere
  7. cam greu de crezut... sau cel putin nu in viitorul apropiat.la noi a durat trei luni sa faca o fantana cantatoare. insa cu ceva initiativa si cevfa noroc orice e posibil:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte tare! Impresionant! Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  9. Sesizez ca amandoua am avut aceeasi obsesie, a fantanilor.

    RăspundețiȘtergere
  10. Alice Georgiana;multumesc pentru vizita.o seara frumoasa

    RăspundețiȘtergere
  11. asta da inventie, ce-mi plac japonezii astia, nu stau deloc!

    RăspundețiȘtergere
  12. Dama fara camelii;ai dreptate ,multumesc pt vizita si o searafruoasa

    RăspundețiȘtergere
  13. aA; si fac numai lucruri deosebite

    RăspundețiȘtergere
  14. fantastic...japonezii nu doar ca au idei neobisnuite...le pun si in practica :)

    RăspundețiȘtergere
  15. no, ma uit maine...acum nu merge f bine netul, nu ma ajuta sa vad clar. Revin ca sa comentez pertinent.

    RăspundețiȘtergere
  16. Am văzut-o,astăzi,aici la tine de câteva ori și chiar am rămas fără cuvinte!Nici nu mă mir că e în Japonia.

    RăspundețiȘtergere
  17. FARA CUVINTE! e prima data când vad si aud despre aceasta fântâna ;)Multuim!
    Happy WW!:)

    RăspundețiȘtergere
  18. eu, mai conservatoare fiind;) ador fîntînile cu roată ori cumpănă şi apa vie din ele vorbind din ciutură direct gurii mele:)

    asta nu înseamnă că nu admir hărmălaia japoneză:)

    RăspundețiȘtergere
  19. pandhora,
    sophie
    se-cret
    CARMEN
    Multumesc de vizita si salutari tuturor

    RăspundețiȘtergere
  20. CELLA;si eu ador fântânile rustice , dar această realizare ma uimit

    RăspundețiȘtergere
  21. Buna seara IULISA!
    Foarte interesanta aceasta fantana,e uimitor ce pot face acesti oameni

    RăspundețiȘtergere