"Sunt lucruri care nu vrem să se întâmple dar trebuie să le acceptăm, sunt lucruri pe care nu vrem să le știm dar tebuie să le învățăm, si oameni fără de care nu putem trăi dar trebuie să le dăm drumul." (Autor necunoscut)

29 iun. 2018

Meloman pentru o zi

 

 

Legăturile cele mai profunde între fiinţe se creează prin muzică.

                                              Emil Cioran 

.


Articolul participa la “Provocarea muzicală”. Amănunte pe blogul Între vis şi realitate

 Carmen ne invită, in fiecare vineri 

3 comentarii:

  1. Iulisa draga, ma bucur mult ca si revenit cu aceasta rubrica. Eu cedez cu drag tabelul, pentru ca au fost ani frumosi cand ne adunam saptamanal, aici la tine, cantand 🤗
    Melodia Stele o am pe stick in masina, o ascult cu multa placere.Cealalta, prima, am ascumtst-o penteu prima data.
    Multzmesc pentru propuneei.
    O saptamana placuta iti doresc.
    PS. Anunta-ma te rog daca reiei saptamanal rubrica Meloman pentru o zi ❤

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ceea ce propun eu este ca tu sa pui tabelul vinerea viitoare si eu voi publica articolul meu ca de obicei si voi face recomandarea celor care deschid articolul, sa vina la tine pe blog sa se înscrie. Vedem ce se întâmpla :-) M-as bucura sa-ti reiei activitatea blogeristica asa, ca pe vremuri :-) cât de placut era, ce grup frumos am fost in anii 2014-2015 :-) POate ca vor reveni vremurile acelea :-) puterea sta în noi! te pup

      Ștergere
  2. Pentru mine sunt ambele premiere. :) Probabil ca am auzit "fragmente" de-a lungul timpului dar nu stiam cine si ce canta. :(
    Iti doresc sa ai o saptamana minunata! :)

    RăspundețiȘtergere