"Sunt lucruri care nu vrem să se întâmple dar trebuie să le acceptăm, sunt lucruri pe care nu vrem să le știm dar tebuie să le învățăm, si oameni fără de care nu putem trăi dar trebuie să le dăm drumul." (Autor necunoscut)

23 nov. 2015

Meloman pentru o zi



Muzica este o putere spirituală în stare să lege toţi oamenii între ei.
 George Enescu

 


Recomandare Dacă doresti să participi , publică pe blogul tău , o melodie preferată de care tocmai ti-ai amintit si vrei să o impartasesti cu noi si inscrie articolul la "Meloman pentru o zi"!




4 comentarii:

  1. o voce superba si o melodie deosebita! Adele mi-a placut de câd am auizit-o prima data - mai ales ca poarta acelasi nume cu fiica mea :)
    O saptamana placuta sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  2. O piesa proaspata, deosebita! Seara frumoasa!
    Dupa 8 va fi postata si alegerea mea muzicala, e programata.

    RăspundețiȘtergere
  3. E frumoasa ziua ta de marti! Plina de muzica!
    Sper sa reusesc si eu sa-mi iau avant.
    O zi minunata sa ai!

    RăspundețiȘtergere