"Sunt lucruri care nu vrem să se întâmple dar trebuie să le acceptăm, sunt lucruri pe care nu vrem să le știm dar tebuie să le învățăm, si oameni fără de care nu putem trăi dar trebuie să le dăm drumul." (Autor necunoscut)

4 aug. 2015

Meloman pentru o zi





Muzica este vibraţia iubirii pe înţelesul fiecărei inimi.
 Ioan Gyuri Pascu






Recomandare Dacă doresti să participi , publică pe blogul tău , o melodie preferată de care tocmai ti-ai amintit si vrei să o impartasesti cu noi si inscrie articolul la "Meloman pentru o zi"!



3 comentarii:

  1. Sunt cateva melodii de-ale lui Julio Iglesias care imi plac teribil. Este un mare cantaret!

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place foarte mult melodiile lui, iar fiul lui este favoritul meu :) Multumesc pentru aceasta melodie frumoasa. O ascul acum - ahhh ce imi place! Liuba x

    RăspundețiȘtergere
  3. of of- air am gresit linkul... am crezut ca rubrica e la Sorin.
    Deci luni si marti ai tu tabelele rubricilor si vineri are el? sa învat de acum inainte!
    Mi-am "stins supararea" cu Julio :) multumesc!

    RăspundețiȘtergere