"Sunt lucruri care nu vrem să se întâmple dar trebuie să le acceptăm, sunt lucruri pe care nu vrem să le știm dar tebuie să le învățăm, si oameni fără de care nu putem trăi dar trebuie să le dăm drumul." (Autor necunoscut)

21 mai 2015

Reflexii în Oglinda,





Recomandare
Dacă doresti să participi ,publică într-un articol pe blogul tău, o imagine sau un clip ,pe care tocmai le-ai "vazut in oglinda ta ",(poate fi si cea retrovizoare) si inscrie articolul la"Reflexii in Oglinda"
Rubrica preluata la recomandarea lui Sorin


8 comentarii:

  1. ░░▄███▄███▄
    ░░█████████
    ░░▒▀█████▀░
    ░░▒░░▀█▀
    ░░▒░░█░
    ░░▒░█
    ░░░█
    ░░█░░░░███████
    ░██░░░██▓▓███▓██▒
    ██░░░█▓▓▓▓▓▓▓█▓████
    ██░░██▓▓▓(◐)▓█▓█▓█
    ███▓▓▓█▓▓▓▓▓█▓█▓▓▓▓█
    ▀██▓▓█░██▓▓▓▓██▓▓▓▓▓█
    ░▀██▀░░█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
    ░░░░▒░░░█▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓▓█
    ░░░░▒░░░█▓▓▓▓█▓█▓▓▓▓▓█
    ░▒░░▒░░░█▓▓▓█▓▓▓█▓▓▓▓█
    ░▒░░▒░░░█▓▓▓█░░░█▓▓▓█
    ░▒░░▒░░██▓██░░░██▓▓██
    ████████████████████████
    █▄─▄███─▄▄─█▄─█─▄█▄─▄▄─█
    ██─██▀█─██─██─█─███─▄█▀█
    ▀▄▄▄▄▄▀▄▄▄▄▀▀▄▄▄▀▀▄▄▄▄▄▀.....★MaRiBeL★

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce tehnica plina de maiestrie!
    Am vazut-o la televizor candva, dar nici atunci nu mi-a fost prea clara
    tehnica.Ii spuneau pictura pe apa.
    O zi frumoasa iti doresc

    RăspundețiȘtergere
  3. incredibil cred ca e cuvantul potrivit!

    RăspundețiȘtergere
  4. Am mai văzut clipul, cu toate astea spun sincer: extraordinar, fabulos! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu stiu daca intereseaza, dar pentru ca am gasit un link destul de clar privind metoda ebru, il scriu aici:
    http://elearning490.blogspot.ro/2012/09/steps-for-making-ebru-art.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru link, Suzana.
      Poate ca de materiale as face rost :) dar nu stiu daca si de talent. Ma multumesc sa stiu cum ajunge mai apoi desenul sa fie inramat - 'ca nu-mi dadea prin minte! :)
      Sa ai un minunat sfarsit de saptamana!

      Ștergere
  6. Fara cuvinte! :)
    Cel mai mult imi place trandafirul. :)
    Sa ai un minunat sfarsit de saptamana!

    RăspundețiȘtergere
  7. Frumoase lucrări, dar nu știu, metoda mi se pare cam... tehnicistă !

    Seară plăcută, Iulisa !

    RăspundețiȘtergere