"Sunt lucruri care nu vrem să se întâmple dar trebuie să le acceptăm, sunt lucruri pe care nu vrem să le știm dar tebuie să le învățăm, si oameni fără de care nu putem trăi dar trebuie să le dăm drumul." (Autor necunoscut)

5 sept. 2014

Reflexii în Oglinda

.

Si totusi vine toamna

 




E inca verde iarba pe coline
Si zilele nu s-au scurtat de tot
Si cineva cu-n sac in spate vine
De sus din munti ca de la un complot.

Porumbul are inca dinti de lapte
Albinele se-ngreuneaza-n zbor
Varatec ploua in fiecare noapte
Si greierii mai canta pana mor.

Cojoacele n-au coborat din poduri
Iubirile n-au coborat din vis
Se coc gutui in foarte multe moduri
A le musca e inca interzis.

In clai de fan miroase a foc de floare
Cerboaicele nu cauta mascul
In aburii de vifor cerul moare
Mai este pana la nunta timp destul.

Si totusi vine toamna, si totusi vine toamna
Si tu o stii si o ingani
Si totusi vine toamna, si totusi vine toamna
Si vai: suntem batrani.
 

Adrian Paunescu




Recomandare
Dacă doresti să participi ,publică într-un articol pe blogul tău, o imagine sau un clip ,pe care tocmai le-ai "vazut in oglinda ta ",(poate fi si cea retrovizoare) si inscrie articolul la"Reflexii in Oglinda"




7 comentarii:

  1. A venit toamna !
    Ador si eu toamna cu tot ce aduce ea ,dar inca nu m-am saturat de vara !
    Un weekend excelent draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa tot vina (si) toamna in asa decor! Parfumul pamantului umed si soapta vantului printre frunze si caminul in care ard lemnele, caldura in casa, racoare si abur afara... Si liniste! Doar fosnet de frunza uscata si liniste atat de adanca incat auzi frunza cazand pe oglinda de apa!
    Gata, plec, sa-mi vad de toamna mea! :)
    Minunat sfarsitul de saptamana sa-ti fie!

    RăspundețiȘtergere
  3. O imagine de poveste și o poezie de suflet. Mulțumesc, Iulisa.
    Weekend plăcut !

    RăspundețiȘtergere
  4. Superbe culori! Frumoasă-i toamna!
    Weekend plăcut!

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu ultimul rand al poeziei nu l-am citit.... :))))
    Superba imaginea dar si poezia!
    Weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
  6. Super reflexie si versurile sunt pe masura!Felicitari!
    Multe salutari!

    RăspundețiȘtergere
  7. La noi a venit deja cu multa ploaie! O zi buna!

    RăspundețiȘtergere