"Sunt lucruri care nu vrem să se întâmple dar trebuie să le acceptăm, sunt lucruri pe care nu vrem să le știm dar tebuie să le învățăm, si oameni fără de care nu putem trăi dar trebuie să le dăm drumul." (Autor necunoscut)

27 aug. 2012

Liebster Blog Award

Am primit  o leapşă, putin  neobişnuită ,având reguli si întrebări ….
Lămuriri şi indicaţii:
-Postează imaginea Liebster Blog Award.
-Spune 11 lucruri despre tine.  
-Răspunde la întrebarile adresate de cel care te-a -nominalizat şi formulează un set de întrebari pentru cei pe care îi nominalizezi.  
-Trimite leapşa şi altor persoane, dar nu o trimite înapoi celui de la care ai primit-o !  
-Anunţă persoanele la care trimiţi leapşa prin câte un comentariu pe blogurile lor.

  11 lucruri despre mine:
1.iubesc animalele ( caii ,câinii ,pisicile ,etc)
2.ador toamna
3.ador florile şi tot ce e frumos,arta în general
4. bloggingul  l-am folosit la început ca terapie, apoi pentru că am învățat multe lucruri ,voi continua pentru că îmi place.
5.nu-mi place să văd suferinţă în jur.
6.nu-mi place să fiu judecată de oameni care nu mă cunosc.
7.sunt prietenoasă, sociabilă dar ţin la intimitatea mea.
8.ascult muzică pop,reggae (UB40) ,Dance, Soul ,House.
9.îmi plac romanele de capă și spadă ale lui Dumas, Zevaco și Feval. şi filmele romantice ,de acţiune ,aventuri ,şi documentare
10.intâmplător sau nu, 7 este numărul meu favorit.
11. îmi place să-i las pe alţii să mă aprecieze!

Intrebarile primite de la Cartim


   1 Care este genul de filme la care te uiţi?
filmele romantice ,de acţiune ,aventuri ,şi documentare
    2Cărţile căror autori le citeşti?
îmi plac romanele de capă și spadă ale lui Dumas, Zevaco și Feval.
    3În  ce format citeşti o carte?
cărţile digitale şi cele tradiţionale
   4Care este personajul de film sau carte de care te simţi cel/cea mai apropiat/a?
Dr. Quinn, Medicine Woman Poster   

  5Câţi prieteni ai?
prieteni mai mulţi,adevăraţi numai unul
    6Ce  muzică preferi?
ascult muzică pop,reggae (UB40) ,Dance, Soul ,House
    7Te consideri genul sportiv sau cel comod?
 comod
   8 Ce preferi,muntele sau marea?
ambele,dar aleg marea
    9Ce destinaţii ai alege dacă ai putea călătorii fără limite?
insula Bora Bora, partea de sud a Indiei,Islanda,etc.
    10Preferi să ai în preajmă  flori sau animale?
şi flori şi animale
   11 Pe ce ai da banii: pe un tablou vechi, o haină la modă sau un gadget?
gadget

Intrebarilr mele:

1. Este vreun articol de pe blogul tău de care te simți atașat/ă în mod special?
2. Care este persoana sau personajul, în viață sau decedat/ă cu care ți-ar plăcea să te întâlnești la o cină și un pahar de vorbă?
3. Care este cea mai importantă lecție pe care nu ai învățat-o de la școală?
4. Care este piesa (as in cântecul) despre care ți-ai dori să poți spune „eu am scris-o”?
5. Cui ai scris ultima scrisoare „reală”? Nu felicitare, nu vedere, nu bilet însoțitor – scrisoare.
6. Ce nu ai putea ierta?
7. Ceva ce îți place, dar care pare să displacă celor din jur?
8. Cea mai faină zi din viata ta ?
9. Când și cum a murit Moș Crăciun pentru tine?
10. Dacă te-ai întâlni pe tine acum 10 ani, ce sfat ți-ai da?
11. Ciocolată ? De care?

Cui lansez provocarea:

3 comentarii:

  1. Multumesc pentru preluarea lepsei :))

    Niciodata nu e prea tarziu....Interesant este ca iti plac aceleasi animale si cam aceleasi genuri de filme si unele carti ...

    RăspundețiȘtergere
  2. E asa ciudat uneori unii zic esti intr-un fel in timp ce alti sustin altceva,mi se pare asa de ciudata faza.

    RăspundețiȘtergere
  3. dragut! ... înca un pas spre cunoastere :)

    RăspundețiȘtergere