"Sunt lucruri care nu vrem să se întâmple dar trebuie să le acceptăm, sunt lucruri pe care nu vrem să le știm dar tebuie să le învățăm, si oameni fără de care nu putem trăi dar trebuie să le dăm drumul." (Autor necunoscut)

2 iun. 2011

SINGURĂTATE

 
ronţăi nepăsător
câteva minute
din viaţa mea albă
dar fără cuvinte

bordură de granit lovesc
auu...
mă doare, da, trăiesc

merg şi merg pe trotuar
trotuar oare al vieţii mele
oare conteazã ?

mi-am pus viaţa în rucsac
şi ce ?
cui îi pasã ?

singur în lume, prin mulţime
pierdut, necunoscut, nu aud
am căşti mici în ureche
şi-un şiret ce atârnã nepăsător
cu sunete pe hanoracul vieţii mele

pe trotuar cu muzică
eu merg
sunt tânăr şi cred
că te am pe tine
în rucsacul vieţii mele
pe tine, iubire
şi chiar
nu-mi mai pasă

Viorel Muha
Singurătatea e starea spirituală în care ne naştem, acea stare naturală şi adevărată. Cu timpul o uităm, ne maturizăm şi devine din ce în ce mai străină. Uneori, o regăsim, dar acum ne speriem, căci am devenit străini faţă de ea. Acum fugim de ea, deşi ar trebui să o căutăm din nou, căci numai prin ea putem spera a găsi adevărul.
definiţie de Mircea Eliade

 

6 comentarii:

  1. Numai cand avem nevoie de liniste e buna intr-o oarecare masura singuratatea. In rest, poate ucide.

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt oameni care se simt bine in singuratate , alti nu dimpotriva .

    Poti sa fi inconjurat de o multime de oameni si totusi sa fi atat de singur .

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, foarte buna definitia lui Eliade...singuratatea este cea care ne defineste ca si oameni, este acel ceva necesar pentru a ne pune totul in ordine in minte si a putea merge mai departe...
    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  4. Singuratatea e trista si inevitabila uneori. Pe mine una, ma omoara... Nu as rezista.

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place sa ma asez pe o banca in parc si sa admir un lac. Dimineata, imi place sa ma duc in Herastrau, cand nu apar cocalarii, sa ii privesc pe canotori. Sa ii vad cum aluneca pe apa.
    Uit ca pe pamant exista singuratatea.

    RăspundețiȘtergere
  6. nu sunt adepta singuratatii; e buna in cantitati fff mici

    RăspundețiȘtergere