"Sunt lucruri care nu vrem să se întâmple dar trebuie să le acceptăm, sunt lucruri pe care nu vrem să le știm dar tebuie să le învățăm, si oameni fără de care nu putem trăi dar trebuie să le dăm drumul." (Autor necunoscut)

8 apr. 2011

Femeile și-ar da ani din viață ca să fie mai slabe



Puși pe studiat mentalitatea femeilor, câţiva cercetători britanici de la Universitatea West England au ajuns la concluzia că doamnele şi domnişoarele sunt  în stare să renunțe la câțiva ani buni din viață doar pentru a arăta bine la corp. Ce-i drept, doar 1% dintre doamnele care au făcut obiectul studiului și-ar da 21 de ani sau mai mult pentru o siluetă de vis.
Studiul cu pricina arată că 16% din femeile chestionate ar renunța la un an din viață pentru corpul ideal. Altele, 10%, sunt dispuse să trăiască mai puțin cu doi până la cinci ani, în timp ce doar două procente dintre femei ar da 10 ani din viață. Ce-i drept, majoritea femeilor interogate nu era mulțumite de felul în care arată. Deși 78% dintre doamnele și domnișoarele care au participat la studiu aveau greutatea ideală înălțimii lor sau cântăreau mai puțin, 79% dintre toate femeile chestionate au declarat că vor să slăbească. Doar 3% dintre ele au declarat că intenționează să se îngrașe.
Tu la câți ani ai fi dispusă să renunți pentru un corp de vis?

Maria Dumitran

3 comentarii:

  1. Am avut grija viata-ntreaga sa nu fac excese, am trait tot timpul disciplinat, am facut sport din placere si am reusit sa-mi pastrez silueta pâna acum...Recunosc ca niciodata nu m-am gândit ca vreau sa ma îngras, ci din potriva, în momentul în care am simtit ca fermoarul jeansilor sta sa plezneasca, sau ca fusta nu se mai roteste lejer am redus drastic dulciurile. Dar ca sa-mi dau ani din viata pentru câteva kg mai putin... asa o idee traznita nu mi-a trecut niciodata prin cap! Oricum, ori ce am face, vârsta îsi pune amprenta pe orice corp... din fericire, ni se lumineaza si mintea :))

    RăspundețiȘtergere
  2. antonio gabriel -italia-brescia8 aprilie 2011 la 22:57

    Ce ma doare pe mine cel mai tare: complicitatea medicilor, care in goana dupa un castig material sau pur si simplu din ignoranta, fac jocul companiilor farmaceutice si distrug de fapt sanatatea oamenilor.
    Solutia: dieta sanatoasa si sport. Nimic nu poate inlocui aceasta combinatie.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu ador femeile grase!
    ahahah...glumeam !

    RăspundețiȘtergere