"Sunt lucruri care nu vrem să se întâmple dar trebuie să le acceptăm, sunt lucruri pe care nu vrem să le știm dar tebuie să le învățăm, si oameni fără de care nu putem trăi dar trebuie să le dăm drumul." (Autor necunoscut)

11 apr. 2012

Miercurea fără cuvinte

Tu cum vopseşti ouăle de Paşte anul acesta? Preferi ouăle roşii, albastre, cu abţibilduri, cu modele sofisticate cumpărate din supermarketuri sau îţi pui imaginaţia la încercare şi le pictezi singură? Iată 25 de modele din care să te inspiri:




Este de neconceput ca ouale rosii sa nu se gaseasca pe masa de Pasti. Fara ele marea sarbatoare crestina aproape ca nu are insemnatate, iar simbolul oualor rosii este strans legat de Patimile lui Iisus.
25 Modele de ouă colorate pentru Paşte

24 de comentarii:

  1. Ma rezum la culorile rosu, verde si albastru, cate odata si galben. Nu ma bag la capitolul incondeiere, pentru ca nu ma pricep.

    RăspundețiȘtergere
  2. Costin Comba :Decorarea oualor cu vopsele se face tot cu ajutorul cerii, prin procedeul "batic". Oul alb, golit de continut, se decoreaza cu ceara pe spatiile care urmeaza sa ramana albe. Se scufunda oul in vopsea galbena, se scoate, se usuca si se aplica ceara pe spatiile care vor ramane, in final, galbene. E o adevarata arta nu oricine se pricepe

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumoase imagini , IULISA !
    Nu am rabdare sa decorez ouale,asa ca le prefer rosii!
    Un sfarsit de saptamana placut!

    RăspundețiȘtergere
  4. Dumitru ( micky65 ); multumesc pt vizita ,o seara frumoasa

    RăspundețiȘtergere
  5. sincera sa fiu sunt adepta simplitatii- mi se pare cea mai estetic mod si te conduce spre reusita.. despre lipsa oualelor rosii, Pastele nu mai exista- e doar o zi plina de amuzament cu oua verzi galbene si roz..
    cat despre abtipildurile de pe oua, nu pot sale sufar.. :)
    O zi buna Iulisa :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Cred ca anul asta renunt al abtibilduri pentru ca au un pret... Anii trecuti erau accesibili. De obicei nu stiu dinainte ce o sa iasa. Am culorile traditionale, rosu, albastru, verde (galben nu prea mai folosesc pentru ca nu mi-a iesit frumos) si daca ma chinuie talentul le bag in ciorapei, cu frunze de patrunjel sau de ceapa, si fac diverse modele.

    RăspundețiȘtergere
  7. Bună IULISA!
    Sunt superbe cele încondeiate,eu mă rezum
    la cele simple că nu mă pricep!
    O zi exclentă îți doresc!
    Cu mare drag te îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
  8. Sunt foarte frumoase cele încondeiate, eu însă prefer doar roşii.

    RăspundețiȘtergere
  9. sunt minunat de frumoase :)
    eu vopsesc ouale intotdeauna rosii...

    RăspundețiȘtergere
  10. sunt foarte frumoase! eu ma rezum la rosu, galben, albastru si verde :). zi faina....

    RăspundețiȘtergere
  11. Pur şi simplu ouă roşii, pentru că ele amintesc de sângele sfânt al Mîntuitorului. Dar îmi plac mult şi cele încondeiate cu mult meşteşug.

    Să aveţi Sfinte Sărbători fericite!

    RăspundețiȘtergere
  12. :)
    Sarut'mana, Iulisa!
    Mie imi plac doar cele rosii.
    Cozonac, pasca si peste.
    Acesta este meniul clasic in familie de ceva vreme. Nu mai pap miei pentru ca nu mi se pare normal sa ucidem copii oitelor, doar pentru un ritual... pagan (ca pana la urma tot pagan e, chiar daca l-a preluat si crestinismul).
    Daca e musai sa mancam carne, apai sa mancam carne de oaie!
    :)
    sarbatori fericite cu iubire si implinire, alaturi de cei dragi tie!
    Las la portita ... regina noptii!

    RăspundețiȘtergere
  13. Eu vopsesc ouăle de paşti tradiţional. În foi de ceapă. Deci vor fi diferite nuanţe de maro.

    RăspundețiȘtergere
  14. le vopsesc cat mai simple: rosii, in special, dar si cateva galbene, verzi. anul asta am cumparat si niste colorant mov...sunt curioasa cum vor iesi :)
    o zi minunata iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  15. colorate! curcubeu daca se poate! m-am pregatit deja cu vreo 9 culori, astept cu nerabdare sa ma vopsesc pe maini! :) sa fie bucurie si veselie in casa! :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Eu le fac rosii si uneori ma joc facandu-le ca si in copilarie cu frunze ..imi palce sa le pastrez asa traditionale :D O seara minunata!

    RăspundețiȘtergere
  17. Anul acesta am lansat o provocare sa le vopsim / decoram natural:P.
    Am si crosetat cateva hainute rosii - foarte utile pentru cand vreau un ou proaspat fiert (facut testul anul trecut:D). Sper sa reusim sa facem cateva cu frunze si ceara.. :)... Vopsite cu frunze de ceapa.. si vom mai vedea:D

    rux

    RăspundețiȘtergere
  18. :) multumim! buna initiativa ta!
    eu le-am vopsit cu culori marmorate, am facut mare deranj în bucatarie, dar a meritat! si am sa mai vopsesc o serie si vinerea ce urmeaza :) Avantaj eu ;)
    Sa ai parte de zile de sarbatori minunate! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  19. Sunt foarte frumoase aceste ouă !
    Felicitări !!!

    RăspundețiȘtergere
  20. Pentru mine ouăle de Paşti vor fi mereu roşii; nu folosesc alte culori! Nu mă întreba de ce, pur şi simplu roşul tradiţional este cel care mi se potriveşte :) Zile cu soare şi sărbători liniştite îţi doresc!

    RăspundețiȘtergere
  21. Sarbatori luminoase si suflet plin de bucuria iubirii sa ai, Iulisa!

    RăspundețiȘtergere
  22. Un inger bland din cer coboara,
    Se roaga-n taina,apoi zboara
    De-acolo sus el ne trimite:
    Un zambet bland, o raza calda
    Si trei cuvinte:
    Hristos a inviat !
    Sarbatori ffericite iti doresc...un gand bun :)!!!

    RăspundețiȘtergere
  23. Daca as avea talent si as stapani tehnica, as picta si eu ouale, dar cum talentul nu ma caracterizeaza, ma rezum sa le fac rosii si atat. Un Paste fericit!

    RăspundețiȘtergere