"Sunt lucruri care nu vrem să se întâmple dar trebuie să le acceptăm, sunt lucruri pe care nu vrem să le știm dar tebuie să le învățăm, si oameni fără de care nu putem trăi dar trebuie să le dăm drumul." (Autor necunoscut)

18 feb. 2011

...GANDURI...




Aterizare
MI-E DOR DE PRIMAVARA

...Mie dor de primavara...si e atat de departe!
Mi-e tare dor de primavara
Desi acum cateva luni asteptam cu nerabare zapada acum abia astept sa renasca natura. Mi-e dor de verdele crud al primaverii si de cantecul vesel al pasarelelor. Mi-e dor de gradina bunicii:



Azi sunt copilaroasa si fericita, frematatoare si ghidusa si mai ales nerabdatoare.sa ne plimbam de mana prin oras, sa rad, sa fie soare, sa fac poze, sa vina primavara, sa vin caldura.
Am cheful asta nebun de a fi copil; e vorba de energia care prinde viata in mine odata cu primele raze de soare. Ma simt puternica, frumoasa, vie, simt ca pot face orice si ca o sa fac totul!



Vreau  haine groase de iarna la oparte sa dau
vreau sa imbrac matase si in colorat
vreau prin largul ferestrei sa intre iar  lumina
vreau sa umfle vantul perdelele iar
vreau  afara
sa ies  vantul  in par sa il simt
vreau petale de flori sa-mi mangaie obrajii in valsul lor leganat
vreau sa imi joace lumini si umbre pe fata si sa mi le prind pe rand in gene   



Mi-e dor sa alerg cu talpile goale
mi-e dor de mirosul si atingerea firelor de iarba
mi-e dor de lenevitul in parc, intinsa pe spate, cu norii deasupa -mi privind
mi-e dor de ploi repezi si calde, cand desculti alergam
mi-e dor de zile lungi si nopti luminoase cu greeri ascultand la geam

mi-e dor de pozatul unei singure flori de liliac in mii de variante

-Am iesit afara, iar cand mi-am pus picioarele jos, mi s-au lipit de zapada alba si pufoasa. Am privit in sus si pe obraz mi s-a pus un mic fulg de nea, care intr-o secunda a si disparut de nici nu am apucat sa-l privesc


Primavara este cel mai placut si cel mai induiosator anotimp, de nu am cuvinte sa-l descriu asa cum se cuvine, dar este anotimpul cu cea mai multa miscare, si de aceea, il iubesc.
Până atunci, visăm la momentul acela când, poate tot într-o noapte, o fermecată ninsoare de petale se va isca din senin şi primăvara îşi va împodobi ramurile verzi cu flori de sânziene şi liliac.



Cât de frumos brodează zorii picuri
Inmugurind boboci de ghiocei,
Cu ochii-n soare conturez
Buchet de flori suave
Adierea coaptă a a liliacului înmugurit

Sărut petale albe, moi, trăind firave
Vreau clipa s-o opresc în loc,
Şi-n scurta amăgire,
Să-nchid cutia conştiinţei

Şi-n amintirea umbrei tale,
Să râd de fericire,

C-am reuşit încă o dat,
Să fug de mine.


MI-E DOR DE PRIMAVARA!!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu