"Sunt lucruri care nu vrem să se întâmple dar trebuie să le acceptăm, sunt lucruri pe care nu vrem să le știm dar tebuie să le învățăm, si oameni fără de care nu putem trăi dar trebuie să le dăm drumul." (Autor necunoscut)

12 dec. 2015

Clubul cinefililor

     PE MALUL MĂRII este un film drama – romantic.
Pe malul mării 2015 este un film online drama – romantic subtitrat in Romana, - See more at: http://www.zfilme-online.com/by-the-sea-pe-malul-marii-2015-online-subtitrat.html?utm_source=feedburner&utm_medium=email&utm_campaign=Feed%3A+zfilmeonlineorg+%28zfilme-online.com%29#sthash.kdxoOlP0.dpuf
Este cel de-al doilea lung metraj regizat de Angelina Jolie Pitt, după Unbroken.
    Drama îi are ca protagoniști pe Brad Pitt și Angelina Jolie Pitt, alături de o distribuție internațională din care fac parte Mélanie Laurent, Melvil Poupaud, Niels Arestrup și Richard Bohringer. 




Pentru mai multe detali despre film si vizionare intra  aici 
 Vizionare placuta!


Recomandare In Clubul cinefililor este binevenit oricine are placerea de a scrie cateva randuri despre un film sau un serial recent vazut.
 Mai multe amanunte le gasiti la CARMEN

2 comentarii:

  1. Multumesc pentru recomandare.
    Pe cat de mult imi place Angelina Jolie pe atat de putin imi place Brad Pitt... Fiind si un film drama-romantic s-ar putea sa nu-l vad prea curand - oricum, nu din proprie initiativa, dar te cred ca este un film bun (si pentru ca joaca Angelina) :)
    Seara frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. saptamâna aceasta am vazut filmul si... mi s-a parut slab. Nu stiu daca impresia mi-a fost influentata de faptul ca în general, nu-mi place Angelina Jolie Pitt, sunt fan Brad Pitt si Jennifer Aniston ;)
    Parerea mea este ca filmul are subiect interesant, însa nu depaseste nota 6 (din 10).
    Ma bucur mult ca te-ai alaturat cinefililor :) multumim pentru participare!
    Un start bun in noua saptamâna! ☺

    RăspundețiȘtergere