"Sunt lucruri care nu vrem să se întâmple dar trebuie să le acceptăm, sunt lucruri pe care nu vrem să le știm dar tebuie să le învățăm, si oameni fără de care nu putem trăi dar trebuie să le dăm drumul." (Autor necunoscut)

1 apr. 2014

✿♫°☀♪° Meloman pentru o zi º♪☀♫°✿





"Muzica este o tristă hrană a celor pe care ii chinuie dragostea."                                                               

  William Shakespeare




 


Recomandare
Daca doresti sa participi ,publica pe blogul tau,o melodie  preferata de care tocmai ti-ai amintit si vrei  sa o impartasesti cu noi si inscrie articolul la "Meloman pentru o zi"!


8 comentarii:

  1. O melodie care imi aduce mereu zambetul pe buze si o gramada de amintiri frumoase!
    Zi minunata! :))

    RăspundețiȘtergere
  2. :) Amintiri din vremuri indepartate!

    RăspundețiȘtergere
  3. Asta e cea mai faina amintire cu matusa mea, mai mare cu vreo 10 ani decat mine: ma invata sa dansez lambada cand eram mica. Ce nebunie de timpuri trecute!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce nebunie a fost cu melodia asta! Inca imi place foarte mult!

    RăspundețiȘtergere
  5. m-am indragostit de melodia asta si de dans imediat cand a aparut :)) Imi face placere si acum, la fel ca si atunci sa privesc si sa ascult... de dansat nu mai pot ca atunci :))) pacat!

    RăspundețiȘtergere