"Sunt lucruri care nu vrem să se întâmple dar trebuie să le acceptăm, sunt lucruri pe care nu vrem să le știm dar tebuie să le învățăm, si oameni fără de care nu putem trăi dar trebuie să le dăm drumul." (Autor necunoscut)

21 oct. 2013

♪°•♫• Meloman pentru o zi .•♫•♪°



`Muzica este o revelatie mai mare decat toata intelepciunea si filozofia. Muzica este solul in care spiritul traieste, gandeste si creaza`

Ludwig van Beethoven






Recomandare
Daca doresti sa participi ,publica pe blogul tau,o melodie  preferata de care tocmai ti-ai amintit si vrei  sa o impartasesti cu noi si inscrie articolul la "Meloman pentru o zi"!




14 comentarii:

  1. Frumoasă alegere!
    O zi minunată, dragă Iulisa! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce surpriza frumoasa, Iulisa! Am ascultat cu mare incantare. Multumesc mult!

    RăspundețiȘtergere
  3. Superb moment muzical!
    Mi-a placut rare mult!
    Ennio Morricone ,un magician al muzicii!
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  5. Indeamna la introspectie...Totodata, mi-a adus relaxare! :)
    Multumesc pentru alegere, Iulisa!

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  6. Superbă și muzica, și clipul! O seară minunată, Iulisa! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Dupa o zi agitata merit putina liniste . Asta imi produce muzica aleasa de tine azi. Multumesc . O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  8. Frumoasă alegere!
    O seara minunată, dragă Iulisa!

    RăspundețiȘtergere
  9. Din melodiile mele preferate am cam 15.Asta e una din ele.Spune tot nu?

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce minunăţie de melodie! Tot ceea ce a compus acest mare compozitor este superb. Melodii pe care le-aş tot reasculta.
    Numai bine, Iulisa! :-)

    RăspundețiȘtergere
  11. Un compozitor de exceptie...frumoasa tema, iar muzica sugereaza perfect marea.

    RăspundețiȘtergere