"Sunt lucruri care nu vrem să se întâmple dar trebuie să le acceptăm, sunt lucruri pe care nu vrem să le știm dar tebuie să le învățăm, si oameni fără de care nu putem trăi dar trebuie să le dăm drumul." (Autor necunoscut)

12 mai 2012

HAPPY WEEKEND

Postarea participă la jocul  HAPPY WEEKEND! - Ediţia a 8-a





Sunrise inc mysterious girl official video
                                  


Ce Răspunzi La întrebarea "Ce Faci?"
Când te întâlneşti cu un prieten, cunoştinţă, rudă, aproape întotdeauna prima întrebare este "Ce faci?". Iată  o listă cu câteva răspunsuri, unele obraznice, altele amuzante, dar întotdeauna originale.


1. Ce faci?
    Nu fac nimic, să facă altu'!
2. Ce faci?
    Mătreaţă.
3.Ce faci?
    Număr o bancnotă de 1 leu.
4. Ce faci?
    Fac de toate, da' nu-mi iese nimic...
5. Ce faci?
    Nu fac nimic, cumpăr.
6. Ce faci?
    Nimic, dar mă chinui să termin de vreo 3 zile.
7. Ce faci?
    Torn apă pe tastatură să pot naviga pe neţ.
8. Ce faci?
    Datorii,
9. Ce faci?
     Nu fac nimic şi asta îmi ocupă tot timpul.

Hei, gândeste pozitiv, totul va fi bine!
Nu întâmplator se spune că poate NU putem controla atmosfera din lume, dar pe cea din mintea noastră, DA!

5 comentarii:

  1. :))))
    Unul din acele raspunsuri la Ce faci? il stiam si eu sub forma: Nu mai fac nimic, iau totul de-a gata! :)
    Pisicuta si pinguinul mi-a venit sa-i iau acasa. Asa de draguti sunt.
    Multumesc mult si pentru melodie.
    Happy Weekend, IULISA!
    P.S.- am corectat eu link-ul in tabel :)

    RăspundețiȘtergere
  2. votez motanul, votez motanul!
    seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru apreciere, !
      Duminica placuta îti doresc!

      Ștergere
  3. "Bine, dar m-am obisnuit", "Mai bine ca mâine", "Nici doi bani"...

    RăspundețiȘtergere